menu

16:26
Звіт за 2016-2017 н.р.

Аналіз навчально-виховної діяльності                                          Білівської загальноосвітньої школи I-III ступенів   за 2016-2017н.р. 
 
  
 
Розділ І 1.1 Вступ. Аналіз роботи закладу за минулий навчальний рік. 1.2  

1. Загальна інформація про школу та НВП.   Білівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  є колективною власністю Білівської районної ради Тернопільської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Чортківської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1974 році.   У 2016-2017 навчальному році працювало 27 (1 - в декретній відпустці) педагогічних працівників   та  7 працівників з числа обслуговуючого персоналу.   На початок навч. року було 220 учнів. З них 93 дівчини. За навч. рік вибувло 3 учні (за межі країни – 0, за межі області – 3, за межі району – 0, в школи міста - 1). Прибули до школи 1 учень.  Навчання завершили 218 учнів у 12 класокомплектах, середня наповнюваність класів становила 18 учнів. Школа працювала за п’ятиденним робочим тижнем. Навчальний рік був організований за семестровою системою:  І семестр – з 1 вересня по 30 грудня; ІІ семестр – з 26 січня по 26 травня. Заняття проводилися в одну зміну: - початок занять о 9.00 - закінчення о 16.05. 
 2. Кадрове забезпечення.   У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками Білівська ЗОШ  була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через два вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, а й заступники,  добре володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах та використовується для адміністративної роботи.    Більша частина педколективу, а це 6 учителів має I кваліфікаційну категорію, 2 вчителів - IІ кваліфікаційну категорію, а вищу категорію - 15 вчителів, Звання «старший вчитель» мають Мельничук М.В., Чуба. П.Я., Цюпак Г.С., Яровий Ю.М., Гевко І.М., Магега І.П. а звання «вчительметодист» - Онищук О.Р., 1 вчитель – спеціаліст, що говорить про значний досвід колективу.  Склад педколективу: - за категоріями:  вища категорія - 15 вчителів;  І категорія - 6 вчителів;  ІІ категорія - 2 вчителів;  спеціаліст - 1 вчителів. - за педагогічним стажем:  до 3 років – 0  до 8 років – 4  до 13 років – 1  до 18 років –  4 вчителів.   понад 18 років – 15 - за віком: 
 3  20-30 – 2  30-40 – 8  40-50 – 10  50-60 - 2  Понад 60 - 4 Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становило 12,8 год.  
 3. Методична робота.   У школі діє чітка система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік (5р.) педколектив працює над проблемою «Новітні освітні технології як засіб підвищення якості та результативності уроку, його виховного потенціалу практичної спрямованості та здійснення моніторингу освітньої діяльності»  Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на чолі з директором школи Яровим Ю.М.   До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, комп’ютер.   У школі працювали такі методичні комісії:   вчителів початкових класів (керівник Божагора Г.А..);   вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Хитра О.В.);  вчителів природничо-математичних дисциплін (керівник Гевко О.М.);  класних керівників (керівник Лемець О.О.). Результативною була робота всіх методичних комісій. В школі працювало 4  шкільних методичних комісій. Вся робота була направлена на реалізацію планів самоосвіти, на підвищення професійної майстерності кожного вчителя та реалізацію науково-методичної проблеми «Новітні освітні технології як засіб підвищення якості та результативності уроку, його виховного потенціалу практичної спрямованості та здійснення моніторингу освітньої діяльності». Шляхом відвідування уроків адміністрацією школи, взаємовідвідуванням та участь кожного вчителя у роботі шкільних МК та комісій Чортківського освітнього округу, впровадження у свою роботу елементів ППД, інноваційних педагогічних технологій вдається підвищувати кожному вчителю свій фаховий рівень. Учителі Кульба С.А., Натуркач Л.Г., Чуба П.Я., Лехман О.М., Геако О.М., Савіцька Т.І. провели відкриті уроки для вчителів школи та Приміського освітнього округу.  Слід відзначити активну участь вчителів в конкурсі «Учитель року – 2017». Це вчителі:  вчитель початкових класів – Магега Г.В., вчитель музичного мистецтва – Магега І.П. (ІІ місце), вчитель біології – Лехман О.М. та вчитель інформатики Градовий П.І.. Взяли участь у районному конкурсі педагогічної майстерності «Обличчя освіти Чортківщини» в номінації «Кращий конспект уроку/заняття з базових дисциплін». До цього конкурсу долучилися такі вчителі школи:  Дмитровська Т.В., Магега Г.В., Магега І.П., Скрипник О.Т., Лехман О.М., Онищук О.Р., Савіцька Т.І., Гевко О.М.   Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Всі вчителі своєчасно проходять курсову перепідготовку на базі Тернопільського ОКІППО та атестацію (раз на 5 років). В школі сформований стабільний кваліфікований педагогічний колектив, який володіє сучасними педагогічними технологіями і здатний розвязати завдання, які стоять перед сучасною школою. Атестації педагогічних прцівників підлягало в 2016 – 2017н.р. 8 вчителів. Шкільна атестаційна комісія встановила кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» вчителю біології Лехман О.М.  та вчителю початкових класів Натуркач Л.Г. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої  категорії», вчителю  музичного мистецтва Магезі І.П. та вчителю фізики Гевко О.М. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». Підтверджено раніше встановлену кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший вчитель» вчителю початкових класів Гевко І.М. присвоєно званя «старший вчитель» Магезі І.П. Вчиелям Захаровій Т.А та Савіцькій Т.І. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» Курсову перепідготовку в 2017 році вже пройшло  3  педагогічних працівників. У 2016-2017 н.р. своїм досвідом на сторінках педагогічної преси - форум педагогічних ідей «УРОК» діли лилася вчитель Кульба С.А.  Досить ефективним явищем,  вбачаємо розміщення у наступному навчальному році статей та конспекти уроків учителів на офіційному веб-сайті школи. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. 
4.  Навчальна діяльність учнів. Протягом 2016-2017 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2016 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 32 учнів.  3 учні за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) здобували цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання(1-А клас – Прокопів Ірина, 8 клас - Кондрат Вікторія, Тимофій Богдан,).   У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 5-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою проводиться навчально-виховна робота, анкетування учнів та батьків. Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований технологічний профіль навчання Теперішні учні 9  класів виявили бажання на наступний рік навчатись у 10-му класі за технологічним профілем.  Згідно з планом роботи школи були проведенні учнівські олімпіади з базових дисциплін, в якому брали участь 155 учнів. Слід відзначити учнів, які вибороли 31 призове місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін. Це учениця 11 класу Кульба Юлія, яка зайняла І місце з англ. мови (вчитель Гарбуз А.Є.), І місце - правознавство (вчитель Хитра О.В.), І місце – математика (вчитель Лемець О.О.),  ІІ місце – екологія (вчитель Лехман О.М.), ІІ місце – економіка (вчитель Онищук О.Р.); учениця 11 класу Капустинська  Вікторія - І місце з історії (вчитель Хитра О.В.), І місце -  географія (вчитель Онищук О.Р.), І місце - конкурс П.Яцика (вчитель Юзишен О.Й.), І місце - конкурс ім. Т.Шевченка (вчитель Юзишен О.Й.), ІІ місце – українська мова і література (вчитель Юзишен О.Й.), ІІ місце – біологія (вчитель Лехман О.М.), ІІ місце – образотворче мистецтво (вчитель Суха С.З.); учень 11 класу Чуба Назар зайняв ІІІ місце з астрономії (вчитель Гевко О.М.); учениця 10 класу Божагора Андріана зайняла ІІ місце з географії (вчитель Онищук О.Р.); ІІ місце – образотворче мистецтво (вчитель Суха С.З.), ІІІ місце – правознавство (вчитель Хитра О.В.); ученицю 10 класу – Сущинська Лілія зайняла ІІ місце з конкурсу П.Яцика (вчитель Юзишен О.Й.); учениця 10 класу Іваник Наталія зайняла ІІІ місце у конкурсі ім. Т.Шевченка (вчитель Юзишен О.Й.); учениця 9 класу Гнатів Ілона зайняла ІІ місце з української мови та літератури (вчитель Скрипник О.Т.); учениця 9 класу Микляк Інна зайняла ІІІ місце з образотворчого мистецтва (вчитель Суха С.З.); учениця 9 класу Горбуль Наталія зайняла ІІІ місце з трудового навчання (вчитель Воцеховська Л.Б.); учениця 8 класу Тарковська Юлія зайняла І місце з української мови та літератури (вчитель Скрипник О.Т.), І місце – географії 
 5 .(вчитель Онищук О.Р.), І місце – історія (вчитель Хитра О.В.), ІІ місце – математика (вчитель Лемець О.О.), ІІІ місце – біологія (вчитель Лехман О.М.), ІІІ місце – фізика (вчитель Гевко О.М.); учень 8 класу Гатало Владислав зайняв ІІІ місце з інформаційних технологій (вчитель Градовий П.І.);учениця 8 класу Шикульська Наталія зайняла ІІ місце з трудового навчання (вчитель Войцеховська Л.Б.); учениця 8 класу Лопатинська Лілія зайняла І місце з образотворчого мистецтва (вчитель Суха С.З.); учениця 7 класу Красноштан Вікторія зайняла ІІІ місце з математики (вчитель Поліщук Л.М.). Аналізуючи результати за минулий навчальний рік кількість призових місць зменшилось  з 32 до 31. Рівень навченості цього року становить 52% у минулому році - 51% 
 Моніторинг результативності участі учнів школи  у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у  2016-2017н.р. 
В ІІ турі предметних олімпіад брало участь 53 учні школи 
Результати ІІ туру: Клас  Предмет ПІП учня ПІП вчителя І місце 8 Географія Тарковська Юлія Онищук О.Р. 11 Географія Капустинська Вікторія Онищук О.Р. 11 Правознавство Кульба Юлія   Хитра О.П 11 Конкурс ім. П. Яцика Капустинська Вікторія Юзишен О.Й. 11 Конкурс ім. Т.Г. Шевченка Капустинська Вікторія Юзишен О.Й. 8 Українська мова і література Тарковська Юлія Скрипник О.Т 11 Математика Кульба Юлія Лемець О.О. 11 Англійська мова Кульба Юлія Гарбуз А.Є. 8 Образотворче мистецтво Лопатинська Лілія Суха С.З. 8 Історія Тарковська Юлія Хитра О.В. 11 Історія Капустинська Вікторія Хитра О.В. ІІ місце 10 Конкурс ім. П. Яцика Сущинська Лілія Юзишен О.Й. 11 Українська мова і література Капустинська Вікторія Юзишен О.Й. 11 Екологія Кульба Юлія Лехман О.М 8 Математика Тарковська Юлія Лемець О.О. 11 Біологія Капустинська Вікторія Лехман О.М. 10 Образотворче мистецтво Божагора Андріана Суха С.З. 11 Образотворче мистецтво Капустинська Вікторія Суха С.З. 10 Географія  Божагора Андріана Онищук О.Р. 8 Трудове навчання Шикульська Наталія Войцеховська Л.Б. 11 Економіка  Кульба Юлія Онищук О.Р. ІІІ місце 10 Конкурс ім. Т.Г. Шевченка Іваник Наталія Юзишен О.Й 9 Українська мова і література Гнатів Ілона Скрипник О.Т. 11 Астрономія Чуба Назар Гевко О.М. 7 Математика Красноштан Вікторія Поліщук Л.М. 8 Біологія Тарковська Юлія Лехман О.М. 9 Образотворче мистецтво Микуляк Інна Суха С.З. 8 Інформаційні технології Гатало Владислав Градовий П.І. 
Школу І ступеня закінчило 28 учнів, з них 6 нагороджено похвальним листом «За відмінні успіхи у навчанні»: Білоногу Вероніку, Логуша Назара, Карпінського Андрія, Тимофій Анастасію, Красноштана Андрія, Романів Олександра Школу ІІ ступеня закінчило 13 учнів.  Школу ІІІ ступеня закінчило 10 випускників, 2 із них отримали атестат з відзнакою: Капустинська Вікторія та Кульба Юлія - золота медаль.  За минулий навчальний рік якість навчальних досягнень учнів по школі становила 51 %, а цього року 52%. Цей показник найвищий від загальношкільного у 3 класі – 76%, в 2 класі – 82%, у 4 класі – 60%, у 5 та 7 класі -  57%, а нижче від загальношкільного показника навчаються учні 8 класу – 35%, 9 клас =- 31%, 10 класу – 38%, 11 класу – 50%.  Учнів з високим рівнем навчання є 21 в тому числі: - школа І ступеня – 16 учнів; - школа ІІ ступеня – 2 учнів; - школа ІІІ ступеня – 3 учні. Учнів, які мають досягнення на достатньому рівні є - 76, в тому числі: - школа І ступеня – 11 учнів; - школа ІІ ступеня – 30 учнів; - школа І ступеня – 5 учнів. На середньому рівні навчаються 75 учнів, що становить 40%, на початковому – 17 учнів, що становить 9% всіх учнів. Державна підсумкова атестація проводилась у школі І, ІІ, ІІІ ступенів. У школі І ступеня ДПА  проводилась з української мови, українського читання і математики у формі підсумкових контрольних робіт. Результати ДПА в школі І ступеня такі.
 6. Зовнішнє незалежне оцінювання.   Вже декілька років в Україні йде процес зовнішнього незалежного оцінювання учасників вступної кампанії у ВУЗи. Цього навчального року учні нашої школи повідомлені вчителем інформатики Градовим П.І. про умови реєстрації (як зареєструватися для проходження ЗНО – 2017), терміни проведення ЗНО та що повинні взяти учні з собою для пред’явлення на вході до пункту тестування.  Випускники отримали довідки для реєстрації та матеріали «ЗНО - 2017». Адміністрацією школи були проведені батьківські збори. Для проходження ЗНО учні 11 класу обрали такі предмети: - українська мова – 10 - математика – 4 - історія України –6 - Англійська мова – 2 - Географія - 10 Річні оцінки  предметів, з яких складали ЗНО
 Результати оцінювання ЗНО  показують, що учениця 11-го класу Кульба Юлія підтвердили високий рівень знань з предметів, що були обовязковими на ЗНО Капустинська Вікторія з англійської мови не підтвердила (9 балів). Не підтвердив річних оцінок на ЗНО:  - українська мова Горбуль І. 5 (6), Дмитровський Н. 4 (3), Король Н. 5 (3), Скотніцький 5 (4), Чуба Н. 9 (7) вчитель Юзишен О.Й. - математика Скотніцький 3 (4), Чуба Н. 8 (5) вчитель Лемець О.О. - Англійська мова Капустинська В. 10 (9) - Історія України Андронік О. 6 (5), Горбуль І. 5 (4), Чуба Н. 8 (7) Тому вчителям школи є над чим задуматись і над чим працювати. 
7. Виховна та позакласна робота за  2016-2017н.р. Виховна робота в школі спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту» та державних національних програм. Проблема над якою працює педагогічний колектив – «Новітні освітні технології, як засіб підвищення якості та результативності уроку, його виховного потенціалу, практичної спрямованості та здійснення моніторингу освітньої діяльності». Головна увага приділяється формуванню громадянина своєї країни, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів, вихованню в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формуванню належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя через впровадження інтерактивних технологій.      Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків: • Ціннісне ставлення до себе • Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини • Ціннісне ставлення до праці • Ціннісне ставлення до природи • Ціннісне ставлення до культури і мистецтва • Ціннісне ставлення до суспільства і держави           З метою формування почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до української нації; шанування українських символів; громадянської життєвої позиції було проведено ряд заходів: - свято Першого дзвоника  - перший урок на тематику патріотичного виховання «Це наше – це твоє» (1-4 кл.), «Від проголошення Незалежності до нової України» (5-11 кл.) - тиждень Незалежності та Дня прапора  - Мітинг-реквієм до 75 річниці «Трагедія Бабиного Яру»  - тиждень спогадів про УПА «Той, хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього», в рамках якого проведено :  Урок мужності  «Україна понад усе!» до дня захисника Вітчизни  Конкурс читців  поезії «Наша Вітчизна - Україна» присвячений УПА 
 8. З метою ціннісного ставлення до мистецтва і культури проводились : - родинне свято «Вишивала мама вишиванку»  -  вогник до дня Вчителя «Учителеві жовтень посміхається», - свято Коляди , - свято Миколая,  -виставки квітів, конкурси малюнків та стінгазет, виставка літератури у бібліотеці . З метою ціннісного ставлення до природи у школі проводились конкурси на краще озеленення класу та  клумб,  конкурс «Замість ялинки – зимовий букет», осіння толока по прибиранню пришкільної території. Проводились зустрічі з працівниками центру зайнятості та учнями 911класів. Члени учнівського самоврядування брали активну участь:  Працюють над створенням шкільної  книги «Звитяги Євромайдану» Проведені такі тижні: - тиждень Незалежності (Натуркач Л.Г.); - тиждень «Увага! Діти на дорозі» (Лемець О.О.) - тиждень Олімпійського руху(Дмитровська Т.В.) - тиждень спогадів про УПА (Натуркач Л.Г.) - тиждень зарубіжної літератури (Юзишен О.Й.) - тиждень шкільного підручника (Суха С.З.) - тиждень української писемності та мови (Скрипник О.Т., Юзишен О.Й.) - тиждень військово-патріотичного виховання (Магега І.П.) - тиждень правових знань (Хитра О.В.) Свої здібності учні розвивають у шкільних гуртках.                         З метою формування ціннісного ставлення до суспільства та держави, почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до української нації; шанування українських символів; громадянської життєвої позиції було проведено ряд заходів: 
- лінійка «Соборна моя Україно»; - виховні години: «Вчимося жити в злагоді і в мирі», «Українці – європейська нація», «Я – громадянин і патріот своєї держави», «Духовні обереги України», «Україна у світовому та європейському вимірах», «Національні герої України. Небесна Сотня»; - година пам’ яті до 99-річниці Дня пам’яті героїв Крут  «Нас тут триста у Крутах лягло»; - лінійка «Афганістан – ти серця мого біль»; - інформативно-просвітницька година «Державні символи і атрибути»; - урок пам’яті героїв Небесної Сотні «Їх буде пам’ятати Україна»; - свято до міжнародного дня рідної мови «Українська мова – мова барвінкова»; - свято до дня народження Лесі Українки «Вона жива і вічно буде жити»; - конкурс малюнків «Дивосвіт Лесиного гаю»; - круглий стіл: «Українці за кордоном. Що таке діаспора?»; - березень – місячник правових знань (за окремим планом); - свято «А жінка в світі приходить для любові…..»; - шевченківський тиждень «Та не однаково мені, як Україну злії люди, присплять лукаві»; - свято «Іду з дитинства до Тараса»; - турнір знавців історії «Політичні постаті України»; - конференція «Що таке НАТО?»; - урок мужності «Дорогами війни»; - участь у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»); - лінійка до дня героя «Герої не вмирають»; - свято Останнього дзвоника. 
      Завдання на  2017-2018 н.р.: 
 9. Здійснювати виховну роботу із врахуванням індивідуальних особливостей учнів, а також рівня сформованості колективу. 2. Вивчати та узагальнювати передовий педагогічний досвід Онищук О.Р., використовуючи їх напрацювання у системі виховання. 3. Виявляти здібності й нахили учнів, активно залучати їх до роботи в гуртках з подальшою презентацією надбань на виставках, загальношкільних заходах. 4. З метою стабільності виховної роботи у школі продовжити роботу щодо попередження правопорушень серед учнів. 5. Продовжити роботу учнівського самоврядування. 6. Залучати батьків до навчально-виховної та спортивної діяльності, застосовувати активні форми роботи з батьками. 7. Координувати зусилля членів педагогічного колективу, сім’ї, з метою підвищення ефективності виховної роботи з учнями. 8. Продовжувати співпрацю школи та громадських організацій с.Біла.  9. Висвітлювати результати своєї праці в засобах масової інформації.  10.  Постійно вдосконалювати систему виховної роботи. Спортивні досягнення нашої школи Команда школи активна учасниця  XVI районної Спартакіади учнівської молоді Чортківщини (зональні змагання): І- волейбол (хлопці)   Районні змагання з легкої атлетики. Учениця 9-го класу Лаврик Аліна І місце – біг 100м.,  учениця 10-го класу Сущинська Лілія  - ІІІ місце – біг 100м.,   учениця 7-го класу Кульба Ілона І місце стрибки у довжину з розбігу, ІІ місце – біг 100м. ІІ місце з волейболу.  ІІ міце у першісті району з легкої атлетики, в рамках Спартакіади учнівської молоді Чортківського району. ІІІ місце у військово-спортивній грі «Джура» 
 10. Правовиховна робота. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання: - тематичні загальношкільні лінійки та класні години «Як керувати своїми вчинками», «Що головне для тебе в житті», «Чи знаєш ти свої обов’язки», «Відповідальність за скоєні вчинки»; - лекції «Конвенція про захист прав жінок», тренінги «Торгівля людьми»,  «ВІЛ - СНІД», бесіди на правову тематику «Проблема насильства в сім’ї та жорстокості неповнолітніх», «Правила поведінки школярів», «Правова свідомість»; - виставки малюнків, плакатів «Я і мої права», «Молодь проти злочинності і насильства»; - анкетування «Дитинство без насильства», «Що ти знаєш про свої права?»; - зустрічі з працівниками правоохоронних органів (Бутра В.В. та начальником кримінальної міліції Слободяном В.М.); зустрічі з Білівським сільським головою Котузою Н.І. - уроки правознавства «Права дитини», «Вчимося бути громадянами»; - індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями, «Твій обов’язок - навчання», «Поведінка на уроках», «Що ти повинен знати про відповідальність неповнолітніх», «Стався до інших так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе», «Вчимося слухати один одного») - батьківські лекторії «Відповідальність батьків за виховання дітей», «Шляхи попередження дитячої агресії»; - відвідування проблемних сімей вдома  
11. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить: - діти, позбавлені батьківського піклування – 0; - діти-сироти – 0; - діти-напівсироти – 8; - діти з малозабезпечених сімей – 1; - діти з багатодітних сімей – 25; - діти з неповних сімей – 26; - діти, які опинилися в складних життєвих ситуаціях – 0; - соціальні строти – 6; - діти, батьки яких є учасниками АТО – 11; - діти, які мають Чорнобильські посвідчення – 10; - діти трудових емігрантів – 6; - діти схильні до правопорушень – 3. - Діти –інваліди - 4      Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Учні 1-6 класів були задіяні  в пришкільному мовному таборі. З дітьми всіх пільгових категорій підтримується постійний зв'язок класних керівників, соціального працівника , адміністрації школи.  
Завдання на 2017-2018 н.р.    1. Забезпечення безперебійного навчально-виховного процесу в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчанням;    2. Забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників навчально-виховного процесу;   3. Систематичний контроль класними керівниками за відвідування школи учнями, запобіганнями правопорушень учнів та профілактична робота з правового виховання;    4. Підтримка і педагогічний супровід відмінників та здібних і обдарованих дітей;     5. Продовження роботи над реалізацією проблеми школи "Новітні освітні технології як засіб підвищення якості та результативності уроку, його виховного потенціалу практичної спрямованості та здійснення моніторингу освітньої діяльності".    8. Здійснювати моніторинг професійної діяльності вчителів на основі результатів роботи (навчальні досягнення учнів, участь у олімпіадах, конкурсах);   9. Продовження оновлення та поповнення методичної бази навчальних кабінетів. 10. Здійснювати національно-патріотичне виховання на основі листа МОН України від 29.10.2007 

Переглядів: 362 | Додав: YuliaYuzhda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: